mandag 26. januar 2009

Dagene flyr unna her i vest. Nå har det gått tre uker allerede! I morra skal jeg ha de seks andre her i huset til middag. Skal servere Tikka Masala, kyllingen har jeg stekt ferdig nå, så det er bare å lage sausen og koke ris i morra. Hver enkelt tar med tallerken, bestikk og drikke, og så har jeg lånt den store kjelen til en av de andre, og så må jeg låne bord og stoler. Kjempegreit når det er så korte avstander. Det er faktisk mye lengre hjemme i mitt eget hus når jeg skal supplere noen spisestuestoler...
I overimorra setter jeg kursen østover igjen, det er meldt bra vær. Her har det vært to dager nå med strålende sol - deilig! I går hadde jeg verandadøra oppe lenge, det var reine våren! Men hjemme er det visst snø...

1 kommentar:

Gro sa...

Så koselig med middagsbesøk da Kari.
Her hjemme er det en del snø ja. :daane:
Ha en kjempe fin uke.
Klem.