fredag 13. mars 2009

Jeg trua med å ta første fly vestover i går - der er det vår! Og det er det definitivt ikke her! Det var faktisk tørre veier med kjempehøye brøytekanter som møtte meg da jeg kom til Torp på onsdag, men nå er veiene i hvert fall ikke tørre, og brøytekantene har blitt enda høyere... Det sies at slik nysnø tærer på gammel snø, så da blir det vel snøfritt en gang utpå sommeren, tenker jeg.
Ellers så vokser lille Ludvig ganske fort. Vi var barnepike for ham i går, og makan til energibunt!*dån* Han spant rundt, ut i gangen, skled på matta, tilbake til stua, opp i sofaen, tverrsnudde og ut i gangen, skled på matta, tilbake i stua osv osv... Og så gleder vi oss til de skarpe melketennene forsvinner! He-he.
I dag skal jeg en tur til mishandleren igjen, altså refleksologen. Det er noe så infernalsk vondt! Men vondt skal vondt fordrive, og det stemmer nok. Merker i hvert fall stooor bedring på magen - har t.o.m. spist poteter!
Nå har jeg vært på Vestlandet i 10 uker! Hvor har de ukene blitt av? Tida flyr så innmari fort! Og framover nå blir det masse farting fram og tilbake, jeg har ferie i uke 13, og så er det straks påske. Og så kommer mai med fridager. Og da er det ikke lenge til sommerferien som starter 6.juli for oss. I år skal jeg ha tre uker sammenhengende ferie, det har jeg ikke hatt før, tror jeg. Håper været blir bedre enn i fjor...

1 kommentar:

Anonym sa...

Du skriver mormsomt sjøl du Kari. Jeg ser den lille svarte fram og tilbake. Det er kjempehyggelig og krevende med hvalper.
Det blir nok vår her også skal du se. Det at nysnø tærer på gammal snø har jeg aldri skjønt. Erter mora di litt med det. :-)