fredag 31. juli 2009

Akkurat nå er det opphold...

Ja, da er første arbeidsuke etter ferien snart tilbakelagt. Jeg startet jo pent opp, reiste til Mongstad på mandag og hjem igjen på onsdag. Kan jo ikke starte for hardt etter tre ukers ferie...
Det var et hel... vær i går kveld og natt, men vi merket ikke så mye til det her. Nå har det grunnstøtt en båt utenfor Langesund, og jammen så kjenner jeg diesellukta helt hit! Det er visst helt grusomt i Langesund... Og jeg hører fly som sirkler over...
Over til noe annet - været...
Jeg lurer på når vi skal få beiset den siste delen av verandaen, jeg. Det rekker jo aldri å tørke opp før neste regnskyll kommer! Og de fem nye plankene der det lille vinduet var, må beises også. Jaja, det springer jo ikke fra oss da...
Ellers så mumler prosjektlederen vår på Mongstad noe om at leiekontraktene på leilighetene vår må forlenges... Det ser ut til at det blir påske før vi er ferdig. Greit for meg, jeg trives med jobben og miljøet, jeg. Men jeg gidder ikke ha juletre der borte altså.

Ingen kommentarer: